Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.08.2020
Головний спеціаліст державного органу
5 500 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Головач Людмила Григорівна
Місто (регіон): Суми
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Ступінь вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра та молодшого бакалавра Вимоги до компетентності Вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки 1) готує пропозиції до проектів рішень обласної ради про обласний бюджет Сумської області та змін до нього, розпоряджень облдержадміністрації з питань виконання та уточнення обласного бюджету; 2) опрацьовує бюджетні запити головних розпорядників коштів обласного бюджету, вносить пропозиції щодо включення показників до обласного бюджету; 3) готує та подає пропозиції щодо розпису асигнувань (внесення змін до них) обласного бюджету на основі та в межах затвердженого розпису державного бюджету; 4) здійснює експертизу кошторисів, планів асигнувань головних розпорядників коштів обласного бюджету та змін до них і вносить пропозиції про внесення змін до річного розпису асигнувань; 5) забезпечує контроль стану розрахунків та моніторинг за коштами субвенцій, здійснює їх розподіл між відповідними місцевими бюджетами; 6) узагальнює інформації та здійснює аналіз використання коштів зазначених субвенцій; 7) розглядає та перевіряє річні звіти про виконання зведених бюджетів районів, міст обласного значенням та об'єднаних територіальних громад області у частині відповідних субвенцій з державного бюджету, готує пояснювальні записки до них; 8) приймає участь у підготовці проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень обласної ради з питань компетенції відділу, у розробці та проведенні експертизи відповідних нормативно-правових актів; 9) готує оглядові листи, методичні вказівки місцевим фінансовим органам щодо забезпечення ефективного використання бюджетних коштів; 10) приймає участь у підготовці запитів на отримання від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій необхідних статистичних та оперативних даних, з питань стосовно складання розрахунків до проекту бюджету, звітів про направлення та використання бюджетних коштів; 11) забезпечує ділове листування з органами влади стосовно питань, що належать до компетенції, розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад; 12) надає консультативно-методичну допомогу місцевим фінансовим органам та організаціям у частині використання коштів субвенцій у відповідності з чинною нормативною базою; 13) проводить роботу по складанню обласного бюджету та його уточненню, приймає безпосередню участь у підготовці розпоряджень голови обласної державної адміністрації; 14) забезпечує узагальнення інформацій з питань, що належать до його компетенції на виконання завдань центральних (територіальних) органів влади, обласної державної адміністрації, обласної ради, керівництва Департаменту фінансів; 15) у межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня; Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства (не більше чотирьох місяців після відміни карантину, установленого Кабінетом Міністрів України). Умови оплати праці Посадовий оклад - 5 500 грн., інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу».
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
спеціаліст з заправки картриджів, Compservice.in.ua, з/п 7000 грн. 28.09.2023
Головний юрисконсульт, Сумська філія Сумського обласного центру зайнятості, з/п 8000 грн. 31.05.2023
Головний державний інспектор відділу митного оформлення, Підприємство, з/п 12300 грн. 12.02.2022
Головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 12.02.2022
Спеціаліст з тендерних закупівель, ReVolt, з/п 7000 грн. 11.02.2022
Головний спеціаліст-юрисконсульт управління молоді та спорту сумської обласної державної адміністрації, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 20.01.2022
Головний спеціаліст, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 09.01.2022
Спеціаліст контакт-центру (вхідні дзвінки), Укртелеком, з/п 8000 грн. 18.12.2021
Провідний спеціаліст відділу організації охорони та підтримання громадського порядку, Нова державна служба України, з/п 6000 грн. 15.12.2021
Головний спеціаліст, Нова державна служба України, з/п 6000 грн. 02.12.2021
Вакансії в регіоні: Суми
Ринок працевлаштування в Сумах та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Cуми
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5676
4993
113
2
112
4
112
2
133
18
252
62
113
1
122
4
125
12
108
1
115
1
187
18
115
3
225
30
112
2
115
11
239
62
104
2
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Сумах складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 37000 грн.
Hitjob.sumy.ua
- 8416 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...